REJESTRACJA

Kliknij w poniższy link partnerski przez który zarejestrujesz się w AEGEA:

https://aegea.com/219984


Przejdź do wideo instrukcji i postępuj według niej: 
Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z osobą, która Cię tu zaprosiła.

UWAGA: Gdyby wystąpił błąd w płatności dla klientów lub osób wybierających współpracę w sposób profesjonalny drugim sposobem, upewnij się najpierw i spróbuj ponownie (poniższe kroki rozwiązują problem w 99%):

  1. Czy dane płatności, adresowe zostały wpisane bez użycia polskich liter (wpisanie polskiej litery jest równoznaczne z odrzuceniem transakcji).
  2. Czy nie masz limitów na karcie i czy taki limit nie został przekroczony (sprawdź na infolinii banku lub samemu online).
  3. Czy nie masz blokady na płatności zagraniczne przez internet (sprawdź na infolinii banku lub samemu online).
  4. Czy nie zostały ściągnięte pieniądze za zamówienie – pomimo wyświetlonej informacji .

Jeżeli problem występuje nadal, nie pisz do nas z menu KONTAKT, lecz pisz bezpośrednio do obsługi klienta na terenie Polski podając dane:

  1. Imię nazwisko.
  2. Id użytkownika (po zalogowaniu do biura wirtualnego – prawy górny róg).
  3. Informacja co zamawiałeś.
  4. Ostatnie 4 cyfry numeru karty z której próbowano dokonać zakupu.
  5. Ważności karty.